2011. március 7., hétfő

Heti fotó és helyzetjelentés


A fenti fotó Kelenföldön készült a vonatra várva, és már alapvetően az vicces, hogy miért várok én Kelenföldön vonatot... Ugyanis elindultam reggel német órára, félálomban csörgött a telefonom a vonaton, hogy elmarad az óra, így gyorsan leszálltam a következő megállónál, ami épp Kelenföld volt, és vártam egy visszamenő vonatot. Fura volt ilyen rövid utat tenni, de legalább közben kisütött a nap, és felébredtem. :-)

Most mindenféle titkos projekt készül (ajándékok, ilyesmik), amiket sajna még nem tudok megmutatni. :-/ Lelkesen horgolok, sőt, már tervbe van véve a kötés megtanulása is, ma délután pedig varrtam - erről azért pár napon belül már tudok képeket is mutatni. :-)
Remélem lassan ideér a tavasz, addig pedig egy csodaszép tulipáncsokor igyekszik vidámabb hangulatot varázsolni a szobámba. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése