2011. április 30., szombat

Blokkolás


Mint a képen is látszik, nem hagytam fel a horgolás megtanulására tett kísérlettel. ;-) A csipkeszegély további sorsa egyelőre szigorúan titkos, majd mutatok fotót a kész darabról is (bár nem vagyok biztos benne, hogy tényleg olyan jól fog kinézni, mint azt elterveztem :-/).
A képen látható két darab ugyanaz. Mármint, ugyanabból a fonalból, ugyanazon minta alapján készült. A különbség annyi, hogy a bénábbik nincs még blokkolva, a hátsó, ahol szépen "kijönnek"a részletek, az már blokkolás utáni állapot. Ennyit számít... (Pedig utálok blokkolni, mert nagyobb darabokat nem is tudom, hova feszítsek ki - ti. az elkészült darabot gombostűkkel kifeszítem, majd benedvesítem, és hagyom így megszáradni, ettől "nyílnak ki" szépen a szemek.)
Barka Piktor fonalat használtam, nem fogom később sem festeni, mert nagyon tetszik ez a natúr szín.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése