2011. május 30., hétfő

Hétfői tervek

...és szokás szerint helyzetjelentés, mert mostanában megint hanyagolom a blogot. :-(

- Sikerült a német alapfokom, viszont mivel kb 2,5 hónapot tanultam előtte németül, ez nem is olyan rossz eredmény. :-)
- Továbbjutottam a soproni felvételin (NyMe-AMI formatervező), amin meglepődtem, mert szerintük a kreatív tervezés az ábrázoló geometria, így az alkalmassági vizsgám elég felemásra sikerült érzéseim szerint...
-Voltam pár napot Olaszországban (Trieste ♥) és megyek hamarosan Berlinbe, ami azért is izgalmas, mert szeretnék megint megpróbálni vásározni... már készül az asztal. :-)

Lassan össze kell raknom a felvételi anyagot, plusz megérkezett a berlini egyetem feladata is, így most egy rakás tervezési feladat várja, hogy befejezzem.

Ezt a hetet pedig a hétvégi Szabad a vásár! határozza meg: készülnek a sütik (szokás szerint fülbevalók, nyakláncok, gyűrűk, és lesz megint félpáras akció is). Ismét vannak acél fülbevalók (esernyőből sokáig hiány volt), van még néhány utolsó darab ruhás ékszer, és lesznek ezüst fülbevalók is a már bemutatott műgyantás ékszerek mellett. Sőt, lehet, hogy textilékszerek is lesznek, már van néhány ígéretesnek tűnő kísérlet. :-)

Gyertek tehát vasárnap a margitszigeti Holdudvarba, Szabad a vásár!
A héten folyamatosan mutatok majd fotókat az újdonságokról, vagyis kivételesen igyekszem gyakran frissíteni a blogot. ;-)

Továbbá tervezem a blog átalakítását hosszú távon: ez most kivételesen nem a dizájnt, hanem a tartalmat fogja érinteni, de egyelőre nehezen szánom rá magam a változtatásra. :-/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése